ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ

OBSAH:

  1. OBECNÁ USTANOVENÍ
  2. PRÁVNÍ ZÁKLADY ZPRACOVÁNÍ ÚDAJŮ
  3. ÚČEL, ZÁKLAD A DOBA ZPRACOVÁNÍ ÚDAJŮ V INTERNETOVÉM OBCHODĚ
  4. PŘÍJEMCI ÚDAJŮ V INTERNETOVÉM OBCHODĚ
  5. PROFILOVÁNÍ V INTERNETOVÉM OBCHODĚ
  6. PRÁVA SUBJEKTU ÚDAJŮ
  7. COOKIES A ANALYTIKA V INTERNETOVÉM OBCHODĚ
  8. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1. OBECNÁ USTANOVENÍ

1.1. Tato zásady ochrany osobních údajů internetového obchodu mají informativní charakter, což znamená, že nejsou zdrojem závazků pro Uživatele nebo Zákazníky. Zásady popisují především pravidla zpracování osobních údajů správcem v rámci internetového obchodu, včetně základů, účelů a doby zpracování, práv subjektů údajů a informace o použití cookies a analytických nástrojů.

1.2. Správcem osobních údajů shromažďovaných prostřednictvím internetového obchodu je společnost GO GLOBAL PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ se sídlem v Łodzi (sídlo: al. T. Kościuszki 101, 90-441 Łódź; korespondenční adresa: ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 5/9 m. 703, 91-348 Łódź), zapsaná v obchodním rejstříku pod číslem KRS: 0001048121; vedená u Okresního soudu v Łodzi-Śródmieście, oddíl XX hospodářský, základní kapitál: 5000,00 PLN, DIČ: 7272870693, REGON: 525881830, e-mail: kontakt@pupparisian.cz, tel.: +48 889 294 301 – dále jen „Správce“, který je zároveň Poskytovatelem služeb a Prodávajícím.

1.3. Osobní údaje jsou zpracovávány Správcem v souladu s platnými právními předpisy, zejména nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 (GDPR). Úplné znění GDPR je dostupné na: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0679

1.4. Používání internetového obchodu je dobrovolné. Stejně tak je dobrovolné poskytnutí osobních údajů Uživatelem či Zákazníkem, s výjimkou dvou případů: (1) uzavření smlouvy – neposkytnutí nezbytných údajů uvedených na stránce obchodu, v podmínkách a v těchto zásadách znemožňuje uzavření smlouvy. Poskytnutí údajů je tedy smluvní podmínkou; (2) zákonné povinnosti Správce – např. vedení účetnictví. Neposkytnutí údajů znemožňuje plnění zákonných povinností.

1.5. Správce věnuje maximální pozornost ochraně zájmů subjektů údajů. Zejména zajišťuje, že údaje jsou: (1) zpracovávány zákonně; (2) shromažďovány za legitimních účelů a nejsou dále zpracovávány způsobem, který je s těmito účely neslučitelný; (3) věcně správné a přiměřené účelům zpracování; (4) uchovávány pouze po dobu nezbytnou pro dosažení účelů zpracování; (5) zpracovávány bezpečně – s ochranou proti neoprávněnému nebo nezákonnému zpracování a ztrátě, zničení nebo poškození.

1.6. Vzhledem k povaze, rozsahu, kontextu a účelům zpracování a rizikům pro práva a svobody fyzických osob Správce uplatňuje odpovídající technická a organizační opatření. Tato opatření jsou pravidelně revidována a aktualizována. Správce používá technická opatření k ochraně údajů přenášených elektronicky před neoprávněným přístupem nebo změnou.

1.7. Pojmy s velkým počátečním písmenem (např. Prodávající, Internetový obchod, Elektronická služba) použité v těchto zásadách se vykládají podle definic uvedených ve Všeobecných obchodních podmínkách dostupných na stránkách internetového obchodu.

2. PRÁVNÍ ZÁKLADY ZPRACOVÁNÍ ÚDAJŮ

2.1. Správce je oprávněn zpracovávat osobní údaje, pokud je splněna alespoň jedna z těchto podmínek: (1) subjekt údajů udělil souhlas pro jeden nebo více konkrétních účelů; (2) zpracování je nezbytné pro plnění smlouvy nebo přijetí opatření před jejím uzavřením; (3) zpracování je nezbytné pro splnění právní povinnosti Správce; (4) zpracování je nezbytné pro účely oprávněných zájmů Správce nebo třetí strany, pokud tyto zájmy nepřeváží práva a svobody subjektu údajů (zejména pokud se jedná o dítě).

2.2. Každé zpracování údajů Správcem musí být založeno na jednom z výše uvedených právních základů. Konkrétní právní základ se odvíjí od účelu zpracování a je uveden v následující části těchto zásad.

3. ÚČEL, PRÁVNÍ ZÁKLAD A DOBA ZPRACOVÁNÍ ÚDAJŮ V INTERNETOVÉM OBCHODĚ

3.1. Účel, právní základ, doba uchovávání a příjemci osobních údajů zpracovávaných Správcem vždy vyplývají z činností prováděných konkrétním Uživatelem nebo Zákazníkem v internetovém obchodě nebo Správcem.

3.2. Správce může zpracovávat osobní údaje v rámci internetového obchodu pro následující účely, na základě a po dobu uvedenou v níže uvedené tabulce:

Účel zpracování údajů Právní základ zpracování údajů

Doba uchovávání údajů

Plnění Kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování Elektronické služby, případně provedení opatření na žádost subjektu údajů před uzavřením těchto smluv Článek 6 odst. 1 písm. b) nařízení GDPR (plnění smlouvy) – zpracování je nezbytné pro plnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů, nebo pro provedení opatření přijatých na žádost subjektu údajů před uzavřením smlouvy. Údaje jsou uchovávány po dobu nezbytnou k plnění, ukončení nebo jinému zániku uzavřené Kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování Elektronické služby.
Přímý marketing Článek 6 odst. 1 písm. f) nařízení GDPR (oprávněný zájem správce) – zpracování je nezbytné pro účely oprávněných zájmů Správce, spočívajících v péči o zájmy a dobré jméno Správce, jeho internetového obchodu a ve snaze o prodej Produktů. Údaje jsou uchovávány po dobu trvání oprávněného zájmu realizovaného Správcem, nejdéle však po dobu promlčecí lhůty nároků Správce vůči subjektu údajů vyplývajících z podnikatelské činnosti Správce. Promlčecí lhůta je stanovena právními předpisy, zejména občanským zákoníkem (základní promlčecí lhůta pro nároky související s podnikáním činí tři roky a pro Kupní smlouvy dva roky). Správce nesmí údaje zpracovávat pro účely přímého marketingu, pokud subjekt údajů účinně vznesl námitku proti takovému zpracování.
Marketing Článek 6 odst. 1 písm. a) nařízení GDPR (souhlas) – subjekt údajů udělil souhlas se zpracováním svých osobních údajů za účelem zasílání marketingových informací od Správce.

Údaje jsou uchovávány do doby odvolání souhlasu subjektem údajů se zpracováním jeho údajů pro tento účel.

Vyjádření názoru Zákazníka na uzavřenou Kupní smlouvu

 

Článek 6 odst. 1 písm. f) nařízení GDPR (oprávněný zájem správce) – zpracování je nezbytné pro účely oprávněných zájmů Správce, spočívajících v péči o zájmy a dobré jméno Správce, jeho internetového obchodu a ve snaze o prodej Produktů.

 

Údaje jsou uchovávány po dobu trvání oprávněného zájmu realizovaného Správcem, nejdéle však po dobu promlčecí lhůty nároků Správce vůči subjektu údajů vyplývajících z podnikatelské činnosti Správce. Promlčecí lhůta je stanovena právními předpisy, zejména občanským zákoníkem (základní promlčecí lhůta pro nároky související s podnikáním činí tři roky a pro Kupní smlouvy dva roky). Správce nesmí údaje zpracovávat pro tento účel, pokud subjekt údajů účinně vznesl námitku proti takovému zpracování.

Vedení účetních knih

 

Článek 6 odst. 1 písm. c) nařízení GDPR (právní povinnost) ve spojení s § 74 odst. 2 zákona o účetnictví ze dne 30. ledna 2018 (Sbírka zákonů z roku 2018, položka 395 ve znění pozdějších předpisů) – zpracování je nezbytné pro splnění právní povinnosti, která se na Správce vztahuje.

Údaje jsou uchovávány po dobu stanovenou právními předpisy, které ukládají Správci povinnost uchovávat účetní doklady (5 let počínaje začátkem roku následujícího po účetním roce, kterého se údaje týkají).

Určení, uplatnění nebo obhajoba nároků, které může Správce uplatnit nebo které mohou být uplatněny vůči Správci

 

Článek 6 odst. 1 písm. f) nařízení GDPR (oprávněný zájem správce) – zpracování je nezbytné pro účely oprávněných zájmů Správce, spočívajících v určení, uplatnění nebo obhajobě nároků, které může Správce uplatnit nebo které mohou být uplatněny vůči němu.

Údaje jsou uchovávány po dobu trvání oprávněného zájmu realizovaného Správcem, nejdéle však po dobu promlčecí lhůty nároků, které mohou být vůči Správci uplatněny (základní promlčecí lhůta činí šest let).

 

Užívání webové stránky Internetového obchodu a zajištění jejího správného fungování

Článek 6 odst. 1 písm. f) nařízení GDPR (oprávněný zájem správce) – zpracování je nezbytné pro účely oprávněných zájmů Správce, spočívajících v provozu a údržbě webové stránky Internetového obchodu.

 

Údaje jsou uchovávány po dobu trvání oprávněného zájmu realizovaného Správcem, nejdéle však po dobu promlčecí lhůty nároků Správce vůči subjektu údajů vyplývajících z podnikatelské činnosti Správce. Promlčecí lhůta je stanovena právními předpisy, zejména občanským zákoníkem (základní promlčecí lhůta pro nároky související s podnikáním činí tři roky a pro Kupní smlouvy dva roky).

 

Vedení statistik a analýza provozu v Internetovém obchodě

 

Článek 6 odst. 1 písm. f) nařízení GDPR (oprávněný zájem správce) – zpracování je nezbytné pro účely oprávněných zájmů Správce, spočívajících ve vedení statistik a analýze provozu v Internetovém obchodě za účelem zlepšení jeho fungování a zvýšení prodeje Produktů.

 

Údaje jsou uchovávány po dobu trvání oprávněného zájmu realizovaného Správcem, nejdéle však po dobu promlčecí lhůty nároků Správce vůči subjektu údajů vyplývajících z podnikatelské činnosti Správce. Promlčecí lhůta je stanovena právními předpisy, zejména občanským zákoníkem (základní promlčecí lhůta pro nároky související s podnikáním činí tři roky a pro Kupní smlouvy dva roky).

 

 

4. PŘÍJEMCI ÚDAJŮ V INTERNETOVÉM OBCHODĚ

4.1. Pro správné fungování Internetového obchodu, včetně realizace uzavíraných Kupních smluv, je nezbytné, aby Správce využíval služeb externích subjektů (např. poskytovatele softwaru, kurýra nebo poskytovatele platebních služeb). Správce využívá výhradně služeb těch zpracovatelů, kteří poskytují dostatečné záruky zavedení odpovídajících technických a organizačních opatření, aby zpracování splňovalo požadavky nařízení GDPR a chránilo práva subjektů údajů.

4.2. Osobní údaje mohou být Správcem předávány do třetí země, přičemž Správce zajišťuje, že v takovém případě se tak děje pouze do země, která zajišťuje odpovídající úroveň ochrany – v souladu s nařízením GDPR. V případě jiných zemí dochází k předávání údajů na základě standardních smluvních doložek o ochraně údajů. Správce zaručuje, že subjekt údajů má možnost získat kopii svých údajů. Správce předává shromážděné osobní údaje pouze v případě a v rozsahu nezbytném pro dosažení daného účelu zpracování údajů v souladu s těmito zásadami ochrany osobních údajů.

4.3. K předání údajů Správcem nedochází v každém případě a ne všem výše uvedeným příjemcům nebo kategoriím příjemců – Správce předává údaje pouze tehdy, je-li to nezbytné pro dosažení konkrétního účelu a pouze v rozsahu nezbytném k jeho realizaci.

4.4. Osobní údaje Uživatelů a Zákazníků Internetového obchodu mohou být předávány následujícím příjemcům nebo kategoriím příjemců:

  • 4.4.1. dopravci / speditéři / kurýrní zprostředkovatelé / subjekty zajišťující skladování a/nebo expedici – v případě, že Zákazník zvolí v Internetovém obchodě doručení zboží poštou nebo kurýrem, Správce poskytuje shromážděné osobní údaje Zákazníka vybranému přepravci nebo subjektu zajišťujícímu expedici zboží, v rozsahu nezbytném pro realizaci doručení zboží Zákazníkovi;

  • 4.4.2. poskytovatelé elektronických plateb nebo plateb kartou – v případě, že Zákazník využije elektronickou platbu nebo platbu kartou, Správce předává jeho osobní údaje vybranému poskytovateli těchto plateb v nezbytném rozsahu;

  • 4.4.3. úvěrové společnosti – v případě využití platby na splátky, údaje jsou předány poskytovateli úvěrových služeb za účelem realizace takové platby;

  • 4.4.4. poskytovatelé marketingových a reklamních služeb – Správce poskytuje osobní údaje Zákazníka pouze v nezbytném rozsahu za účelem realizace dané marketingové činnosti;

  • 4.4.5. poskytovatelé technických, IT a organizačních řešení – např. software pro provoz e-shopu, e-mailové a hostingové služby, systémové řešení pro řízení firmy či technická podpora;

  • 4.4.6. poskytovatelé účetních, právních a poradenských služeb – např. účetní firmy, advokátní kanceláře nebo inkasní agentury, výhradně v rozsahu nezbytném pro daný účel.


5. PROFILOVÁNÍ V INTERNETOVÉM OBCHODĚ

5.1. Nařízení GDPR ukládá Správci povinnost informovat o automatizovaném rozhodování, včetně profilování, ve smyslu čl. 22 odst. 1 a 4 GDPR, včetně podání informací o pravidlech rozhodování a důsledcích pro subjekt údajů.

5.2. Správce může využívat profilování za účelem přímého marketingu, avšak rozhodnutí na jeho základě nepředstavují nabídku nebo odmítnutí uzavření Kupní smlouvy. Výsledkem profilování může být např. sleva, zaslání slevového kódu, připomenutí opuštěného košíku nebo návrh produktů podle zájmů dané osoby. Přijetí nabídky je vždy dobrovolné.

5.3. Profilování spočívá v automatické analýze nebo předpovědi chování subjektu na webu, např. přidání produktu do košíku, prohlížení určité stránky nebo analýza historie nákupů. Profilování je možné jen při vlastnictví osobních údajů subjektu.

5.4. Subjekt údajů má právo nebýt předmětem rozhodnutí, které je založené výhradně na automatizovaném zpracování, včetně profilování, pokud by mělo právní účinky nebo významně ovlivňovalo jeho situaci.


6. PRÁVA SUBJEKTU ÚDAJŮ

6.1. Právo na přístup, opravu, výmaz, omezení, přenositelnost – subjekt má právo požádat o přístup ke svým údajům, opravu, výmaz („právo být zapomenut“), omezení zpracování, vznést námitku a požádat o přenos údajů dle čl. 15–21 GDPR.

6.2. Právo na odvolání souhlasu – pokud je zpracování založeno na souhlasu (čl. 6 odst. 1 písm. a) nebo čl. 9 odst. 2 písm. a) GDPR), subjekt může souhlas kdykoli odvolat, aniž by tím byla dotčena zákonnost dřívějšího zpracování.

6.3. Právo podat stížnost u dozorového úřadu – subjekt může podat stížnost Úřadu pro ochranu osobních údajů ČR.

6.4. Právo vznést námitku – kdykoliv z důvodů souvisejících s konkrétní situací, proti zpracování údajů založenému na čl. 6 odst. 1 písm. e) nebo f) GDPR, včetně profilování. Správce poté nesmí údaje zpracovávat, ledaže prokáže závažné oprávněné důvody.

6.5. Právo vznést námitku proti přímému marketingu – pokud jsou údaje zpracovávány pro přímý marketing, subjekt může kdykoliv vznést námitku proti tomuto zpracování, včetně profilování.

6.6. Realizace práv – kontaktujte Správce písemně nebo e-mailem na adresu uvedenou v úvodu těchto zásad.

7. SOUBORY COOKIES V INTERNETOVÉM OBCHODĚ A ANALYTIKA

7.1. Soubory Cookies jsou malé textové informace ve formě textových souborů, které odesílá server a ukládají se na straně osoby navštěvující internetový obchod (např. na pevném disku počítače, notebooku nebo na paměťové kartě smartphonu – v závislosti na zařízení, které návštěvník našeho internetového obchodu používá). Podrobné informace o cookies, včetně historie jejich vzniku, lze nalézt například zde: https://cs.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie.

7.2. Cookies, které mohou být odesílány prostřednictvím stránek internetového obchodu, lze rozdělit podle následujících kritérií:

Podle jejich poskytovatele:

  • vlastní (vytvářené stránkami internetového obchodu Správce) a

  • třetích stran (jiných než Správce).

Podle doby uchovávání na zařízení návštěvníka internetového obchodu:

  • relační (uchovávají se do odhlášení z internetového obchodu nebo do vypnutí internetového prohlížeče) a

  • trvalé (uchovávají se po určitou dobu stanovenou parametry jednotlivých souborů nebo do jejich ručního odstranění).

Podle účelu použití:

  • nezbytné (umožňují správné fungování stránek internetového obchodu),

  • funkční / preferenční (umožňují přizpůsobit stránky internetového obchodu preferencím návštěvníka),

  • analytické a výkonnostní (shromažďují informace o způsobu používání stránek internetového obchodu),

  • marketingové, reklamní a sociální (shromažďují informace o návštěvníkovi stránek za účelem zobrazování reklam, jejich personalizace, měření účinnosti a provádění dalších marketingových aktivit, včetně těch mimo stránky internetového obchodu, např. na sociálních sítích nebo jiných webech patřících do stejných reklamních sítí jako internetový obchod).

7.3. Správce může zpracovávat údaje obsažené v souborech Cookies během používání stránek Internetového obchodu návštěvníky za následujícími konkrétními účely:

Účel použití souborů Cookies v Internetovém obchodě Správce Typy souborů Cookies
Identifikace Uživatele jako přihlášeného v Internetovém obchodě a zobrazování, že je přihlášen. Nezbytné cookies
Zapamatování Produktů přidaných do košíku za účelem vytvoření Objednávky. Nezbytné cookies
Zapamatování údajů z vyplněných Objednávkových formulářů, dotazníků nebo přihlašovacích údajů do Internetového obchodu. Nezbytné a/nebo funkční / preferenční cookies
Přizpůsobení obsahu stránek Internetového obchodu individuálním preferencím Uživatele (např. barvy, velikost písma, rozložení stránky). Funkční / preferenční cookies
Vedení anonymních statistik ukazujících způsob používání stránek Internetového obchodu. Analytické a výkonnostní cookies
Zobrazování a vykreslování reklam, omezení počtu jejich zobrazení a ignorování reklam, které si Uživatel nepřeje vidět, měření účinnosti reklam, jakož i jejich personalizace, tedy sledování charakteristik chování návštěvníků Internetového obchodu pomocí anonymní analýzy jejich činností (např. opakované návštěvy konkrétních stránek, klíčová slova atd.) s cílem vytvořit jejich profil a doručovat jim reklamy přizpůsobené jejich předpokládaným zájmům, a to i při návštěvě jiných webových stránek v rámci reklamní sítě společností Google Ireland Ltd., Meta Platforms Ireland Ltd. a TikTok Technology Ltd. Marketingové, reklamní a sociální cookies

 

7.4. Zjištění, jaké soubory Cookies (včetně doby jejich platnosti a poskytovatele) jsou aktuálně odesílány ze stránky Internetového obchodu, je možné v nejpopulárnějších internetových prohlížečích následujícím způsobem:

V prohlížeči Chrome: (1) klikněte na ikonu zámku vlevo v adresním řádku,
(2) přejděte na kartu „Soubory cookie“.

V prohlížeči Firefox: (1) klikněte na ikonu štítu vlevo v adresním řádku,
(2) přejděte na kartu „Povoleno“ nebo „Blokováno“,
(3) klikněte na pole „Sledovací soubory cookie mezi weby“, „Sledovací prvky sociálních sítí“ nebo „Obsah se sledovacími prvky“.

V prohlížeči Internet Explorer: (1) klikněte na menu „Nástroje“,
(2) přejděte na kartu „Možnosti internetu“,
(3) přejděte na kartu „Obecné“,
(4) přejděte na „Nastavení“,
(5) klikněte na pole „Zobrazit soubory“.

V prohlížeči Opera: (1) klikněte na ikonu zámku vlevo v adresním řádku,
(2) přejděte na kartu „Soubory cookie“.

V prohlížeči Safari: (1) klikněte na menu „Předvolby“,
(2) přejděte na kartu „Soukromí“,
(3) klikněte na „Spravovat data stránek“.

Bez ohledu na prohlížeč lze použít nástroje např. na stránkách:
https://www.cookiemetrix.com/
nebo
https://www.cookie-checker.com/

7.5. Výchozí nastavení většiny internetových prohlížečů je takové, že automaticky přijímají ukládání souborů Cookies. Každý uživatel má možnost upravit podmínky používání Cookies pomocí nastavení svého prohlížeče – lze např. částečně (dočasně) nebo zcela zablokovat ukládání Cookies. V takovém případě však mohou být některé funkce Internetového obchodu omezeny (např. nebude možné dokončit Objednávku přes Objednávkový formulář kvůli nezapamatování Produktů v košíku).

7.6. Nastavení prohlížeče týkající se Cookies je důležité i z hlediska souhlasu s jejich používáním – podle předpisů lze souhlas vyjádřit také prostřednictvím nastavení prohlížeče. Podrobné informace o změně nastavení Cookies a jejich odstranění jsou dostupné v nápovědě prohlížeče a na těchto stránkách (stačí kliknout):

  • v prohlížeči Chrome

  • v prohlížeči Firefox

  • v prohlížeči Internet Explorer

  • v prohlížeči Opera

  • v prohlížeči Safari

  • v prohlížeči Microsoft Edge

7.7. Správce může v Internetovém obchodě využívat služby Google Analytics a Universal Analytics poskytované společností Google Ireland Limited (Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irsko). Tyto služby pomáhají Správci vytvářet statistiky a analyzovat provoz v Internetovém obchodě. Shromážděná data jsou používána k vytváření přehledů a statistik a mají agregovaný charakter. Správce sbírá např. informace o zdrojích návštěvníků, jejich chování, používaných zařízeních a prohlížečích, IP adrese, geografické a demografické údaje (věk, pohlaví), a zájmech.

7.8. Je možné snadno zablokovat sdílení informací o své aktivitě s Google Analytics např. instalací doplňku do prohlížeče dostupného zde:

https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl

7.9. V souvislosti s využíváním reklamních a analytických služeb od Google Ireland Ltd. uvádí Správce, že podrobnosti o zpracování údajů (včetně dat ze souborů Cookies) společností Google Ireland Ltd. naleznete zde:

https://policies.google.com/technologies/partner-sites

7.10. Správce může využívat službu Meta Pixel od společnosti Meta Platforms Ireland Limited (4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Irsko) a službu TikTok Pixel od TikTok Technology Limited (10 Earlsfort Terrace, Dublin, D02 T380, Irsko). Tyto služby pomáhají měřit účinnost reklam, sledovat chování návštěvníků a zobrazovat jim personalizované reklamy. Podrobnosti:

https://www.facebook.com/business/help/742478679120153?helpref=page_content
https://ads.tiktok.com/help/article/tiktok-pixel?lang=pl-PL

7.11. Správa nastavení Meta Pixel je možná přes reklamní nastavení vašeho účtu na Facebooku:

https://www.facebook.com/ads/preferences/?entry_product=ad_settings_screen

7.12. Správce může využívat nástroj Klaviyo od společnosti Klaviyo Inc. (225 Franklin St., Boston, Massachusetts 02110, USA). Tento nástroj pomáhá sledovat aktivitu uživatelů a automatizovat marketingové procesy a optimalizovat nákupní cestu. Podrobnosti:

https://www.klaviyo.com/features/overview


8. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

8.1. Internetový obchod může obsahovat odkazy na jiné webové stránky. Správce doporučuje, aby se po přechodu na tyto stránky uživatelé seznámili s jejich zásadami ochrany osobních údajů. Tato zásada ochrany osobních údajů se vztahuje pouze na Internetový obchod Správce.