Obchodní podmínky
1.OBECNÁ USTANOVENÍ
1.1. Internetový obchod dostupný na adrese www.pupparisian.cz je provozován společností GO GLOBAL PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ se sídlem v Lodži (sídlo: al. T. Kościuszki 101, 90-441 Lodž, korespondenční adresa: ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 5/9 m. 704, 91-348 Lodž), zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Lodži, oddíl XX hospodářského rejstříku, pod číslem KRS: 0001048121; základní kapitál: 5000,00 PLN; DIČ: 7272870693, REGON: 525881830, e-mail: kontakt@pupparisian.cz, telefon: +48 889 294 301.
1.2. Tyto Obchodní podmínky jsou určeny jak pro spotřebitele, tak pro podnikatele využívající Internetový obchod, pokud není v konkrétním ustanovení uvedeno jinak.
1.3. Správcem osobních údajů zpracovávaných v Internetovém obchodě v souvislosti s plněním těchto Obchodních podmínek je Prodávající. Osobní údaje jsou zpracovávány za účely, po dobu a na základě zásad uvedených v zásadách ochrany osobních údajů zveřejněných na webu Internetového obchodu. Zásady ochrany osobních údajů obsahují zejména pravidla týkající se zpracování osobních údajů správcem, včetně právních základů, účelů a doby zpracování, práv subjektů údajů a informace o používání souborů cookies a analytických nástrojů. Používání Internetového obchodu, včetně nákupů, je dobrovolné. Totéž platí pro poskytnutí osobních údajů ze strany uživatele nebo zákazníka, s výjimkami uvedenými v zásadách ochrany osobních údajů (uzavření smlouvy a zákonné povinnosti Prodávajícího).
1.4. Definice: 1.4.1. PRACOVNÍ DEN – každý den od pondělí do pátku, kromě státních svátků. 1.4.2. REGISTRAČNÍ FORMULÁŘ – formulář dostupný v Internetovém obchodě umožňující vytvoření Účtu. 1.4.3. OBJEDNÁVKOVÝ FORMULÁŘ – Elektronická služba, interaktivní formulář dostupný v Internetovém obchodě umožňující zadání Objednávky, zejména přidáním Produktů do elektronického košíku a určením podmínek Kupní smlouvy, včetně způsobu dodání a platby. 1.4.4. ZÁKAZNÍK – (1) fyzická osoba s plnou způsobilostí k právním úkonům, a v případech stanovených obecně závaznými předpisy také fyzická osoba s omezenou způsobilostí k právním úkonům; (2) právnická osoba; nebo (3) organizační složka bez právní subjektivity, které zákon přiznává právní způsobilost – která uzavřela nebo má v úmyslu uzavřít Kupní smlouvu s Prodávajícím. 1.4.5. OBČANSKÝ ZÁKONÍK – zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. 1.4.6. ÚČET – Elektronická služba, soubor dat označený individuální e-mailovou adresou a heslem poskytnutým Uživatelem, ve kterém jsou shromažďovány údaje poskytnuté Uživatelem a informace o jeho Objednávkách v Internetovém obchodě. 1.4.7. NEWSLETTER – Elektronická služba, distribuční služba poskytovaná Prodávajícím prostřednictvím e-mailu, umožňující Uživateli automatické přijímání pravidelného obsahu newsletteru s informacemi o Produktech, novinkách a akcích v Internetovém obchodě. 1.4.8. PRODUKT – movitá věc dostupná v Internetovém obchodě, která je předmětem Kupní smlouvy mezi Zákazníkem a Prodávajícím. 1.4.9. OBCHODNÍ PODMÍNKY – tyto obchodní podmínky Internetového obchodu. 1.4.10. INTERNETOVÝ OBCHOD – internetový obchod Prodávajícího dostupný na adrese: www.pupparisian.cz 1.4.11. PRODÁVAJÍCÍ, POSKYTOVATEL SLUŽEB – společnost GO GLOBAL PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ se sídlem v Lodži (sídlo: al. T. Kościuszki 101, 90-441 Lodž, korespondenční adresa: ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 5/9 m. 703, 91-348 Lodž), zapsaná v obchodním rejstříku pod číslem KRS: 0001048121, vedeném Krajským soudem pro Lodž Śródmieście v Lodži, oddíl XX hospodářského rejstříku; základní kapitál: 5000,00 PLN; DIČ: 7272870693, REGON: 525881830, e-mail: kontakt@pupparisian.cz, telefon: +48 889 294 301. 1.4.12. KUPNÍ SMLOUVA – smlouva o prodeji Produktu uzavřená mezi Zákazníkem a Prodávajícím prostřednictvím Internetového obchodu. 1.4.13. ELEKTRONICKÁ SLUŽBA – služba poskytovaná elektronicky Poskytovatelem služeb Uživateli prostřednictvím Internetového obchodu. 1.4.14. UŽIVATEL – (1) fyzická osoba s plnou způsobilostí k právním úkonům, a v případech stanovených obecně závaznými předpisy také fyzická osoba s omezenou způsobilostí k právním úkonům; (2) právnická osoba; nebo (3) organizační složka bez právní subjektivity, které zákon přiznává právní způsobilost – využívající nebo mající v úmyslu využívat Elektronickou službu. 1.4.15. ZÁKON O OCHRANĚ SPOTŘEBITELE – zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů. 1.4.16. OBJEDNÁVKA – právní úkon Zákazníka učiněný prostřednictvím Objednávkového formuláře, který přímo směřuje k uzavření Kupní smlouvy o Produktu s Prodávajícím.
2.ELEKTRONICKÉ SLUŽBY V INTERNETOVÉM OBCHODĚ
2.1. V Internetovém obchodě jsou dostupné následující Elektronické služby: Účet, Objednávkový formulář a Newsletter.
2.1.1. Účet – využití Účtu je možné po provedení dvou po sobě jdoucích kroků Uživatelem: (1) vyplnění Registračního formuláře a (2) kliknutí na tlačítko „Zaregistrovat se“. Na zadanou e-mailovou adresu bude automaticky odesláno potvrzení registrace spolu s heslem. Uživatel může heslo kdykoli po přihlášení změnit. Účet lze také vytvořit zaškrtnutím příslušného pole při zadávání Objednávky – v tomto případě je Účet vytvořen současně s odesláním Objednávky.
2.1.1.1. Služba Účet je poskytována bezplatně na dobu neurčitou. Uživatel může kdykoli a bez udání důvodu požádat o zrušení účtu zasláním žádosti na adresu: kontakt@pupparisian.cz nebo poštou na adresu: ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 5/9 m. 703, 91-348 Lodž.
2.1.2. Objednávkový formulář – používání začíná okamžikem přidání prvního Produktu do košíku. Objednávka je odeslána po (1) vyplnění formuláře a (2) kliknutí na tlačítko „Objednat a zaplatit“. Do té doby je možné upravovat zadané údaje. Formulář vyžaduje zadání osobních a kontaktních údajů, údajů o doručení, platbě a případně IČO a DIČ.
2.1.2.1. Služba Objednávkový formulář je poskytována bezplatně, jednorázově a končí odesláním Objednávky nebo jejím přerušením.
2.1.3. Newsletter – přihlášení probíhá ve třech krocích: (1) zadání e-mailu, (2) kliknutí na „Přihlásit se“ a (3) potvrzení prostřednictvím odkazu zaslaného e-mailem. Přihlášení je možné také při registraci Účtu nebo při zadávání Objednávky.
2.1.3.1. Služba Newsletter je poskytována bezplatně na dobu neurčitou. Uživatel se může kdykoli a bez udání důvodu odhlásit zasláním žádosti na kontakt@pupparisian.cz nebo poštou.
2.2. Technické požadavky: (1) zařízení s připojením k internetu, (2) přístup k e-mailu, (3) aktuální webový prohlížeč: Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera, Chrome, Safari nebo Edge, (4) povolené cookies a JavaScript.
2.3. Uživatel je povinen používat obchod v souladu s právem a dobrými mravy, chránit osobní práva, autorská a duševní vlastnictví poskytovatele i třetích stran. Je zakázáno uvádět nepravdivé údaje a poskytovat nezákonný obsah.
2.4. Reklamační postup pro Elektronické služby je popsán v bodě 6 Obchodních podmínek.
3.PODMÍNKY UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
3.1. Uzavření Kupní smlouvy mezi Zákazníkem a Prodávajícím nastává po předchozím odeslání Objednávky Zákazníkem prostřednictvím Objednávkového formuláře v Internetovém obchodě v souladu s bodem 2.1.2 těchto Obchodních podmínek.
3.2. Cena Produktu uvedená na stránkách Internetového obchodu je vyjádřena v polských zlotých a zahrnuje daně. O celkové ceně včetně daní, a pokud povaha Produktu neumožňuje předem rozumně určit její výši – o způsobu jejího výpočtu, stejně jako o nákladech na doručení (včetně poplatků za dopravu, doručení nebo poštovní služby) a dalších nákladech, je Zákazník informován na stránkách Internetového obchodu, během procesu zadávání Objednávky a také v okamžiku projevení vůle uzavřít Kupní smlouvu.
3.3. Postup uzavření Kupní smlouvy prostřednictvím Objednávkového formuláře: 3.3.1. Kupní smlouva je uzavřena po odeslání Objednávky Zákazníkem v souladu s bodem 2.1.2 těchto podmínek. 3.3.2. Po odeslání Objednávky Prodávající bezodkladně potvrdí její přijetí a zároveň přijme Objednávku k realizaci. Potvrzení a přijetí Objednávky je provedeno zasláním e-mailu na adresu uvedenou Zákazníkem, který obsahuje alespoň potvrzení o přijetí Objednávky, její přijetí k realizaci a potvrzení uzavření Kupní smlouvy. Kupní smlouva je uzavřena v okamžiku obdržení tohoto e-mailu Zákazníkem.
3.4. Uchování, zabezpečení a zpřístupnění obsahu uzavřené Kupní smlouvy probíhá prostřednictvím: (1) zpřístupnění těchto Obchodních podmínek na stránkách Internetového obchodu a (2) zasláním e-mailu dle bodu 3.3.2. Obsah Kupní smlouvy je rovněž uložen a zabezpečen v IT systému Internetového obchodu Prodávajícího.
4.ZPŮSOBY A TERMÍNY PLATBY ZA PRODUKT
4.1. Prodávající poskytuje Zákazníkovi následující možnosti platby za Kupní smlouvu: 4.1.1. Platba v hotovosti na dobírku při převzetí zásilky. 4.1.2. Platba převodem na bankovní účet Prodávajícího. 4.1.3. Elektronické platby a platby platební kartou prostřednictvím služeb Shopify, GoPay a PayPal.com – aktuálně dostupné možnosti jsou uvedeny v sekci Platba na stránkách Internetového obchodu a na stránkách:
4.2. Termíny platby: 4.2.1. V případě platby převodem, elektronické platby nebo platby kartou je Zákazník povinen provést platbu do 7 kalendářních dnů od uzavření Kupní smlouvy. 4.2.2. V případě platby na dobírku při převzetí zásilky je Zákazník povinen zaplatit při doručení Produktu. 4.2.3. V případě platby na splátky nebo odložené platby je Zákazník povinen platit dle splátkového kalendáře dohodnutého s poskytovatelem úvěru.
5.NÁKLADY, ZPŮSOBY A TERMÍNY DODÁNÍ PRODUKTU
5.1. Dodání Produktu je možné na území Polské republiky.
5.2. Dodání Produktu Zákazníkovi je zpoplatněno, pokud Kupní smlouva nestanoví jinak. Náklady na doručení Produktu (včetně nákladů na dopravu, doručení a poštovní služby) jsou uvedeny Zákazníkovi na stránkách Internetového obchodu v sekci Doručení a během procesu zadávání Objednávky, včetně okamžiku potvrzení vůle uzavřít Kupní smlouvu.
5.3. Prodávající nabízí Zákazníkovi následující způsoby doručení Produktu: 5.3.1. Kurýrní zásilka, kurýrní zásilka na dobírku. 5.3.2. Zásilka s vyzvednutím v samoobslužném boxu (např. Balíkovna).
5.4. Termín doručení Produktu Zákazníkovi činí maximálně 7 Pracovních dnů, pokud v popisu daného Produktu nebo během zadávání Objednávky není uvedeno kratší období. V případě Produktů s různou dobou doručení je rozhodující nejdelší uvedený termín, který však nepřekročí 7 Pracovních dnů. Počátek běhu dodací lhůty se určuje následovně: 5.4.1. V případě platby převodem, elektronické platby nebo platby kartou – ode dne připsání částky na bankovní nebo platební účet Prodávajícího. 5.4.2. V případě platby v hotovosti na dobírku – ode dne uzavření Kupní smlouvy. 5.4.3. V případě platby na splátky nebo odložené platby – ode dne, kdy je Prodávající informován poskytovatelem úvěru o uzavření úvěrové smlouvy nebo odkladu platby za nákup, nejpozději však ode dne připsání částky z úvěru na účet Prodávajícího.
6.REKLAMAČNÍ ŘÍZENÍ
6.1. Tento bod 6 Obchodních podmínek stanovuje jednotný postup pro vyřizování reklamací adresovaných Prodávajícímu, zejména reklamací týkajících se Produktů, Kupních smluv, Elektronických služeb a ostatních reklamací spojených s činností Prodávajícího nebo Internetového obchodu.
6.2. Reklamaci je možné podat například: 6.2.1. písemně na adresu: ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 5/9 m. 703, 91-348 Lodž; 6.2.2. elektronicky na e-mailovou adresu: kontakt@pupparisian.cz
6.3. Odeslání nebo vrácení Produktu v rámci reklamace se provádí na adresu: ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 5/9 m. 703, 91-348 Lodž.
6.4. Doporučuje se uvést v popisu reklamace: (1) informace a okolnosti týkající se předmětu reklamace, zejména druh a datum zjištění vady nebo nesouladu se smlouvou; (2) požadovaný způsob vyřízení reklamace – oprava, výměna, snížení ceny nebo odstoupení od smlouvy; (3) kontaktní údaje osoby podávající reklamaci – tyto údaje usnadní a urychlí vyřízení reklamace. Uvedené požadavky mají pouze doporučující charakter a jejich neuvedení nemá vliv na účinnost reklamace.
6.5. V případě změny kontaktních údajů během řízení o reklamaci je zákazník povinen informovat o změně Prodávajícího.
6.6. K reklamaci mohou být přiloženy důkazy (např. fotografie, dokumenty, Produkt) související s předmětem reklamace. Prodávající může rovněž požádat o doplnění dalších informací nebo důkazů (např. fotografií), pokud to usnadní a urychlí vyřízení reklamace.
6.7. Prodávající se k reklamaci vyjádří bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 kalendářních dnů ode dne jejího obdržení.
6.8. Právní základ a rozsah odpovědnosti Prodávajícího se řídí obecně závaznými právními předpisy, zejména občanským zákoníkem, zákonem o ochraně spotřebitele a zákonem o poskytování služeb elektronickou cestou. Níže jsou uvedeny doplňující informace o zákonné odpovědnosti Prodávajícího za soulad Produktu s Kupní smlouvou: 6.8.1. V případě reklamace Produktu zakoupeného do 31. prosince 2022 se použijí ustanovení občanského zákoníku ve znění platném do tohoto data, zejména § 556–576. Tato ustanovení stanovují odpovědnost Prodávajícího za fyzické a právní vady Produktu (tzv. odpovědnost z vad). Ustanovení § 558 odst. 1 občanského zákoníku vylučuje odpovědnost Prodávajícího vůči podnikatelům. 6.8.2. V případě reklamace Produktu zakoupeného od 1. ledna 2023 se použijí ustanovení zákona o ochraně spotřebitele v aktuálním znění, zejména § 43a–43g. Tato ustanovení upravují odpovědnost Prodávajícího vůči spotřebiteli v případě nesouladu Produktu s Kupní smlouvou.
6.9. Vedle zákonné odpovědnosti může být na Produkt poskytnuta záruka – jedná se o smluvní (dodatečnou) odpovědnost, kterou lze uplatnit, pokud je záruka udělena. Záruku může poskytnout jiný subjekt než Prodávající (např. výrobce nebo distributor). Podmínky záruky, včetně údajů o osobě odpovědné za její realizaci a osobě oprávněné ji uplatnit, jsou uvedeny v záručním listu nebo jiném dokumentu vztahujícím se k záruce. Prodávající uvádí, že v případě nesouladu Produktu se smlouvou má Zákazník nárok na zákonnou ochranu, kterou záruka nijak neomezuje.
6.10. Ustanovení bodu 6.8.2 týkající se spotřebitele se obdobně vztahují i na Zákazníka – fyzickou osobu, která uzavírá smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z jejího obsahu vyplývá, že nemá pro tuto osobu profesní charakter, zejména s ohledem na předmět podnikání zveřejněný v živnostenském rejstříku.
7.MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ STÍŽNOSTÍ A UPLATŇOVÁNÍ NÁROKŮ, PRAVIDLA PŘÍSTUPU K TĚMTO POSTUPŮM
7.1. Mimosoudní způsoby řešení sporů zahrnují zejména: (1) přiblížení stanovisek stran, např. prostřednictvím mediace; (2) návrh řešení sporu, např. pomocí smírčího řízení; (3) rozhodnutí sporu a uložení řešení stranám, např. rozhodčím řízením. Podrobné informace o možnostech využití mimosoudních postupů pro řešení stížností a uplatnění nároků spotřebitelem, stejně jako přístup k těmto postupům a vyhledávač subjektů zabývajících se mimosoudním řešením sporů, jsou dostupné na webu Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže a spotřebitele: https://polubowne.uokik.gov.pl/.
7.2. Při předsedovi Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže a spotřebitele funguje kontaktní místo, které poskytuje spotřebitelům informace týkající se mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Spotřebitel může kontaktovat toto místo: (1) telefonicky na číslech 22 55 60 332 nebo 22 55 60 333; (2) e-mailem na adrese kontakt.adr@uokik.gov.pl; nebo (3) písemně či osobně v sídle úřadu na adrese pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Varšava.
7.3. Spotřebitel může využít následující příklady mimosoudního řešení stížností a uplatnění nároků: (1) návrh na rozhodnutí sporu u stálého rozhodčího spotřebitelského soudu; (2) návrh na mimosoudní řešení sporu u krajského inspektorátu obchodní inspekce; nebo (3) pomoc okresního (městského) ombudsmana pro spotřebitele nebo spotřebitelské organizace (např. Federace spotřebitelů, Sdružení polských spotřebitelů). Poradenství je poskytováno mimo jiné prostřednictvím e-mailu: porady@dlakonsumentow.pl a na spotřebitelské infolince 801 440 220 (po–pá, 8:00–18:00, tarif dle operátora).
7.4. Na adrese http://ec.europa.eu/odr je dostupná online platforma pro řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli na úrovni EU (platforma ODR). Platforma ODR je interaktivní a vícejazyčný webový nástroj, který poskytuje jednotné kontaktní místo pro spotřebitele a podnikatele usilující o mimosoudní řešení sporů vyplývajících z online smluv o prodeji nebo poskytování služeb (více informací na stránce platformy nebo na https://polubowne.uokik.gov.pl/platforma-odr,161,pl.html).
8.PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
8.1. Spotřebitel, který uzavřel smlouvu na dálku, má právo do 14 kalendářních dnů od smlouvy odstoupit bez udání důvodu a bez nákladů, s výjimkou nákladů uvedených v bodě 8.9. K dodržení lhůty postačí odeslání prohlášení před jejím uplynutím. Odstoupení může být učiněno např.: 8.1.1. písemně na adresu: ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 5/9 m. 703, 91-348 Lodž; 8.1.2. elektronicky na e-mail: kontakt@pupparisian.cz
8.2. Vrácení Produktu v rámci odstoupení se provádí na adresu uvedenou výše.
8.3. Vzor formuláře pro odstoupení je přílohou č. 2 k zákonu o ochraně spotřebitele a je rovněž dostupný v bodě 12 těchto podmínek. Použití formuláře není povinné.
8.4. Běh lhůty pro odstoupení začíná: 8.4.1. u smlouvy, v jejímž rámci je Produkt dodán – ode dne převzetí Produktu spotřebitelem nebo osobou jím určenou (jinou než dopravcem), a u smlouvy o více samostatně dodávaných Produktech – ode dne převzetí posledního Produktu; 8.4.2. u ostatních smluv – ode dne uzavření smlouvy.
8.5. V případě odstoupení se smlouva považuje za neuzavřenou.
8.6. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli veškeré přijaté platby včetně nákladů na doručení nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení prohlášení o odstoupení. Platby se vrací stejným způsobem, jaký použil spotřebitel, není-li dohodnuto jinak. Pokud Prodávající nenabídl vlastní odběr Produktu, může vrácení zadržet do doby, než Produkt obdrží zpět nebo mu bude předložen doklad o odeslání.
8.7. Spotřebitel je povinen vrátit Produkt bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Lhůta je dodržena, pokud je Produkt odeslán před jejím uplynutím.
8.8. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty Produktu vzniklé v důsledku jeho užívání nad rámec seznámení se s jeho vlastnostmi a funkčností.
8.9. Spotřebitel může nést následující náklady spojené s odstoupením: 8.9.1. pokud zvolil dražší způsob doručení než nejlevnější standardní způsob, Prodávající nevrací tento rozdíl; 8.9.2. přímé náklady na vrácení Produktu; v případě nadrozměrného zboží může být cena vrácení vyšší (např. dle ceníku dopravce: https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/fedex); 8.9.3. pokud spotřebitel požádal o poskytnutí služby před uplynutím lhůty pro odstoupení a odstoupil poté, hradí část ceny odpovídající již poskytnutému plnění.
8.10. Právo na odstoupení neplatí pro smlouvy: 8.10.1. (1) o poskytování služeb, které byly plně poskytnuty se souhlasem spotřebitele; (2) s cenou závislou na finančním trhu; (3) o dodání zboží vyrobeného na zakázku; (4) o dodání zboží rychle se kazícího; (5) zboží v zapečetěném obalu z hygienických důvodů, pokud bylo otevřeno; (6) zboží neoddělitelně spojeného s jiným; (7) alkoholických nápojů s doručením za více než 30 dní; (8) o naléhavé opravě na žádost spotřebitele; (9) záznamů, software, novin, časopisů, aukcí, ubytování, dopravy, pronájmu vozidel, stravování, volnočasových služeb na určené datum; (10) digitálního obsahu bez nosiče, pokud byl poskytnut se souhlasem spotřebitele a byl potvrzen.
8.11. Ustanovení bodu 8 se vztahují také na fyzické osoby-podnikatele, pokud uzavírají smlouvu mimo svou profesní činnost podle záznamu v živnostenském rejstříku.
9.USTANOVENÍ TÝKAJÍCÍ SE PODNIKATELŮ
9.1. Tento bod 9 Obchodních podmínek a všechna jeho ustanovení se vztahují výhradně na Zákazníky nebo Uživatele, kteří nejsou spotřebiteli. Od 1. ledna 2021 se tato ustanovení nevztahují na fyzické osoby, které uzavírají smlouvu přímo související s jejich podnikatelskou činností, pokud ze smlouvy nevyplývá její profesní charakter dle živnostenského rejstříku, pokud to není zakázáno zákonem.
9.2. Prodávající má právo odstoupit od Kupní smlouvy do 14 kalendářních dnů od jejího uzavření bez udání důvodu. Odstoupení nezakládá žádné nároky Zákazníka vůči Prodávajícímu.
9.3. Odpovědnost Prodávajícího za vady nebo nesoulad Produktu se smlouvou je vyloučena.
9.4. Prodávající se vyjádří k reklamaci do 30 kalendářních dnů ode dne jejího obdržení.
9.5. Prodávající si vyhrazuje právo omezit dostupné způsoby platby, včetně požadavku na plnou nebo částečnou platbu předem, bez ohledu na zvolený způsob platby nebo uzavření Kupní smlouvy.
9.6. Poskytovatel služby může vypovědět smlouvu o poskytování Elektronické služby s okamžitou platností bez uvedení důvodu oznámením zaslaným Uživateli.
9.7. Odpovědnost Poskytovatele/Prodávajícího vůči Uživateli/Zákazníkovi je omezena – jak v rámci jednotlivého nároku, tak souhrnně – do výše zaplacené ceny a nákladů na doručení, maximálně však do částky 1 000 PLN. Toto omezení platí pro veškeré nároky, včetně těch, které nejsou spojeny s Kupní smlouvou. Poskytovatel/Prodávající odpovídá pouze za předvídatelné škody běžného charakteru vzniklé při uzavření smlouvy a nenese odpovědnost za ušlý zisk nebo zpoždění při přepravě zásilky.
9.8. Veškeré spory mezi Prodávajícím/Poskytovatelem a Zákazníkem/Uživatelem se řeší u soudu příslušného podle sídla Prodávajícího/Poskytovatele.
10.RECENZE PRODUKTŮ
10.1. Prodávající umožňuje Zákazníkům přidávat a zobrazovat recenze o Produktech a o Internetovém obchodě podle pravidel stanovených v tomto bodě.
10.2. Recenzi lze přidat pomocí formuláře dostupného na webu obchodu (také prostřednictvím externího widgetu) nebo přes individuální odkaz zaslaný po nákupu na e-mail Zákazníka. Uživatel může připojit i hodnocení ve formě obrázku, pokud to formulář umožňuje.
10.3. Recenzi lze přidat pouze k Produktům skutečně zakoupeným v Internetovém obchodě a pouze Zákazníkem, který daný Produkt koupil. Je zakázáno uzavírat fiktivní smlouvy za účelem zveřejnění recenze. Recenzi obchodu může zveřejnit pouze osoba, která je Zákazníkem.
10.4. Přidávání recenzí nesmí být zneužíváno k nezákonnému jednání, zejména nekalé soutěži, porušování osobnostních práv, práv duševního vlastnictví nebo jiných práv Prodávajícího či třetích osob. Zákazník je povinen jednat v souladu se zákonem, těmito podmínkami a dobrými mravy.
10.5. Recenze mohou být zveřejněny přímo na stránkách obchodu nebo v externím systému pro sběr recenzí, se kterým spolupracuje Prodávající (např. pomocí widgetu).
10.6. Prodávající zajišťuje, že zveřejněné recenze pocházejí od Zákazníků, kteří Produkt skutečně zakoupili. Za tímto účelem: 10.6.1. Recenze přidané prostřednictvím formuláře procházejí ověřením – kontroluje se, zda recenzent skutečně nakoupil daný Produkt; 10.6.2. Prodávající zasílá individuální odkazy na formulář recenze po nákupu daného Produktu; 10.6.3. V případě pochybností si Prodávající vyhrazuje právo kontaktovat autora recenze k ověření nákupu.
10.7. Připomínky, námitky a odvolání týkající se recenzí lze podávat v souladu s reklamačním postupem dle bodu 6.
10.8. Prodávající nezveřejňuje ani neobjednává falešné recenze a nezkresluje skutečné recenze za účelem propagace. Zveřejňuje pozitivní i negativní recenze a neposkytuje sponzorované recenze.
11.ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
11.1. Smlouvy uzavřené prostřednictvím Internetového obchodu se uzavírají v polském jazyce.
11.2. Změna podmínek: 11.2.1. Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit tyto podmínky z důležitých důvodů, např. změna legislativy, způsobů plateb, rozšíření služeb, zajištění kybernetické bezpečnosti.
11.2.2. Změny budou oznámeny nejméně 15 dní předem, ledaže je nutné změnu provést okamžitě z důvodu právní povinnosti nebo neodkladné potřeby ochrany služeb a Uživatele.
11.2.3. V případě smluv na dobu neurčitou (např. Účet) může Uživatel vypovědět smlouvu do 15 dnů od oznámení změn. Pokud tak neučiní, změny se považují za přijaté. Přijetí změn může být i výslovné, čímž se zkracuje lhůta oznámení. Pro jiné typy smluv změny neovlivňují již učiněné objednávky ani uzavřené smlouvy.
11.2.4. Pokud by změna znamenala nové nebo vyšší poplatky, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.
11.3. Pro záležitosti neupravené těmito podmínkami platí příslušná ustanovení polského práva, zejména občanského zákoníku, zákona o poskytování služeb elektronickými prostředky, zákona o ochraně spotřebitele a dalších příslušných předpisů.
12.VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (PŘÍLOHA Č. 2 K ZÁKONU O PRÁVECH SPOTŘEBITELE)
(Vyplňte a zašlete tento formulář pouze v případě, že si přejete odstoupit od smlouvy)
– Komu:
GO GLOBAL PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 5/9 m. 703, 91-348 Łódź
pupparisian.cz
kontakt@pupparisian.cz
– Já/My () tímto oznamuji/oznamujeme (), že odstupuji/odstupujeme () od smlouvy o nákupu následujícího zboží () / smlouvy o dodání následujícího zboží () / smlouvy o dílo na výrobu následujícího zboží () / o poskytnutí následující služby (*):
– Datum uzavření smlouvy () / převzetí zboží ()
– Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů:
– Adresa spotřebitele/spotřebitelů:
– Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je formulář zasílán v tištěné podobě):
– Datum:
(*) Nehodící se škrtněte.